Friday, 13 May 2011

10- APRIL- 2011,TUESDAY

Hye semua :) kali nie adie mau citew something...adie ase eppy sgt-sgt bila time lepak dengan dak-dak kerja dlu..korg nk taw ker dlu adie kerja at mana? dlu adie kerja kejap jer, asenya..dalam dua bulan jer ot..dlu, adie kerja pasaraya karnival , BATU CAVES..hehe..adie brhenti kerja at situ pon bukannya saja-saja..cuma..dlu adie krja smbil bljar...tu la..pyh siket..hee..

Ha...korg mesti nak taw gak an, kenapa adie ase eppy sgt..bila lepak dgn diorg..diorg smua sporting, satu pale lak uh..smua otak gila-gila haha...semalam..ada sorg bro nie..nme dye..spew ek? alowh..lpew la pulak..hehe..soe ea..^_^, dye nie nk benti kerja at situ sbb dye pon smbung bljar gak..petang semalam, adie n dak-dak karnival at situ nak kenakn bro uh time hbs kerja nty..ktorg pon cadang n wat upacara baling tepung, telur..hehe..kejam tak?? tak an??hehe :D

pada mlm uh..smua nya set-set baek pnya...yang adie pulak saja kena kan bro nie..cakap nak pinjam helmet, nak htr kwn balik umh..padahal adie tak hantr pon..hehe..gpon adie ambk helmet dye nie sbb dak-dak krnival ckp..dye suke balik awal..tu pasal la adie pnjm helmet dye..supaya nanti dye balik lambat..bila smua pintu karnival uh dh tutup..pe lagi..upacara baling telur , tepung uh...ktorg baling la at bro uh...adie dtg dr belakang  dye..cepat adie baling telur tepat kena pale n badan dye..huhu..sory again bro;) hee..tp, yang paling bestnya..
itorg smua cadang nk kena kan bro uh sorg jer..last-last smua dak-dak kena haha...TERBAIK !!!
nak tengok tak pic yg kteorg kena baling tepung gk uh..jap ea..adie update an at bwh nie...

haa..nie la pic uh..hbs smua kena haha:D
korg jgn slh sngka lak yg ketinggian adie sependek uh..
adie kena rendahkn diri..sebab dak-dak at belakang adie
smuanya rendah,adie sja ja menyemak dduk at depan ..hehe

Walaupon adie dah tak kerja at situ lagi...adie nak korg smua taw..yang adie sayang kawan-kawan adie semua...dan adie taw..yang perangai adie nie nakal sikit..suke mngusik..tp adie harap, korg smua jgn la ambik aty ea..pepon..kwan-kawan adie semuanya..THE BEST LOL !!!

Tuesday, 3 May 2011

10-APRIL-2011, SUNDAY


!!! KERANA DIA..KAU TINGGAL KAN AKU!!!

kenapa dirimu sudah berubah? Apa salah aku? Kalau aku pernah buat kesilapan, luahkanlah pada aku, persembahkanlah pada aku, jangan berdiam diri begini. aku sanggup menerima hukuman atas apa saja kesilapan aku, tapi apakah kesilapan itu sehingga membuatkan kau bisu seribu bahasa sebegini? Sukar untuk aku fahami.

Sayang…Masih ingatkah dikau bagaimana kesabaranku menunggumu selama nie?mcm-mcm halangn itew hadapi brsama-sama.. aku snggup tutup pintu hati aku untuk orang lain demi kau. Apakah kau sudah lupa sejauh mana perjalanan aku untuk mengikat simpulan kasih ini? Masih ingatkah dikau betapa besarnya pengorbanan akuuntuk menyuburkan tunas cinta yang kita semai dulu? Kenapa racun berbisa yang kau sirami? Kenapa???

Sayang…Kenapa dulu engkau sanggup mengucapkan kata cinta pada aku??? Mengapa kau mengukir kata-kata janji untuk aku jadikan harapan? Sedangkan kau belum pasti, belum yakin yang cinta itu sudah datang. Mengapa kau memaksa aku membina sebuah tugu kasih di dalam jiwa aku yang kosong ini, akhirnya kau sendiri yang robohkan??? kau kejam, kau memang kejam!!!

Sayang……aku tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, aku tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa kau tinggalkan aku disaat rindu merah menyala??? Disaat aku masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang…aku tidak sanggup berpisah denganmu, tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, aku tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa kau tinggalkan aku disaat rindu merah menyala??? Disaat aku masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang…aku tidak sanggup berpisah denganmu..tapi tak apa..demi kasih sayang aku aku terpaksa melepaskan kau bersama dengan laki uh..biarlah aku di sini terseksa berseorangan..kerna..aku mahu melihat engkau sentiasa bahagia..

Kau telah mengelar hatiku, kau sudah menghancurkan impian aku, remuk redam hati ini memikirkan harapan yang punah…aku tidak malu menyatakan yang aku menangis hampir setiap malam mengenangkan kemusnahan ini…Pengorbanan yang sia-sia, yang tinggal hanyalah kenangan kenakalan senda guraumu yang sentiasa terngiang-ngiang di telingaku…Biarlah aku terus begini..aku doakan semoga..kau sentiasa bahagia dismaping dia..agar kau sentiasa sihat.. 

puisi nie khas untuk kau..tapi..semuanya..musnah!!!!

AKU PUN MENINGGALKANMU TUK SELAMANYA
TAPI KENAPA AKU SULIT MELUPAKANMU
JUJUR AKU MASIH MENGHARAPKANMU



TAPI SAAT AKU MENEMUKAN PENGGANTIMU
KENAPA KAU MALAH MENGEJARKU
SAAT KAU MENGATAKAN INGIN KEMBALI
AKU TAK INGIN KEMBALI



BIARLAH MASA LALU PERGI
KINI AKU MEMPUNYAI ORANG YANG KUCINTA
PENGGANTI YANG MENCINTAIKU APA ADANYA
LUPAKAN AKU UNTUK SELAMANYA



JANGAN KAU KEJAR CINTA YANG TELAH HILANG DARIMU
KARENA CINTA YANG KAU SAKITI ITU TELAH PERGI
PERGI MENINGGALKAN CINTA YANG LAMA
MEMBANGUN KEHIDUPANNYA SENDIRI



khas untuk kaw...