Tuesday 3 May 2011

10-APRIL-2011, SUNDAY


!!! KERANA DIA..KAU TINGGAL KAN AKU!!!

kenapa dirimu sudah berubah? Apa salah aku? Kalau aku pernah buat kesilapan, luahkanlah pada aku, persembahkanlah pada aku, jangan berdiam diri begini. aku sanggup menerima hukuman atas apa saja kesilapan aku, tapi apakah kesilapan itu sehingga membuatkan kau bisu seribu bahasa sebegini? Sukar untuk aku fahami.

Sayang…Masih ingatkah dikau bagaimana kesabaranku menunggumu selama nie?mcm-mcm halangn itew hadapi brsama-sama.. aku snggup tutup pintu hati aku untuk orang lain demi kau. Apakah kau sudah lupa sejauh mana perjalanan aku untuk mengikat simpulan kasih ini? Masih ingatkah dikau betapa besarnya pengorbanan akuuntuk menyuburkan tunas cinta yang kita semai dulu? Kenapa racun berbisa yang kau sirami? Kenapa???

Sayang…Kenapa dulu engkau sanggup mengucapkan kata cinta pada aku??? Mengapa kau mengukir kata-kata janji untuk aku jadikan harapan? Sedangkan kau belum pasti, belum yakin yang cinta itu sudah datang. Mengapa kau memaksa aku membina sebuah tugu kasih di dalam jiwa aku yang kosong ini, akhirnya kau sendiri yang robohkan??? kau kejam, kau memang kejam!!!

Sayang……aku tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, aku tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa kau tinggalkan aku disaat rindu merah menyala??? Disaat aku masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang…aku tidak sanggup berpisah denganmu, tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, aku tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa kau tinggalkan aku disaat rindu merah menyala??? Disaat aku masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang…aku tidak sanggup berpisah denganmu..tapi tak apa..demi kasih sayang aku aku terpaksa melepaskan kau bersama dengan laki uh..biarlah aku di sini terseksa berseorangan..kerna..aku mahu melihat engkau sentiasa bahagia..

Kau telah mengelar hatiku, kau sudah menghancurkan impian aku, remuk redam hati ini memikirkan harapan yang punah…aku tidak malu menyatakan yang aku menangis hampir setiap malam mengenangkan kemusnahan ini…Pengorbanan yang sia-sia, yang tinggal hanyalah kenangan kenakalan senda guraumu yang sentiasa terngiang-ngiang di telingaku…Biarlah aku terus begini..aku doakan semoga..kau sentiasa bahagia dismaping dia..agar kau sentiasa sihat.. 

puisi nie khas untuk kau..tapi..semuanya..musnah!!!!

AKU PUN MENINGGALKANMU TUK SELAMANYA
TAPI KENAPA AKU SULIT MELUPAKANMU
JUJUR AKU MASIH MENGHARAPKANMU



TAPI SAAT AKU MENEMUKAN PENGGANTIMU
KENAPA KAU MALAH MENGEJARKU
SAAT KAU MENGATAKAN INGIN KEMBALI
AKU TAK INGIN KEMBALI



BIARLAH MASA LALU PERGI
KINI AKU MEMPUNYAI ORANG YANG KUCINTA
PENGGANTI YANG MENCINTAIKU APA ADANYA
LUPAKAN AKU UNTUK SELAMANYA



JANGAN KAU KEJAR CINTA YANG TELAH HILANG DARIMU
KARENA CINTA YANG KAU SAKITI ITU TELAH PERGI
PERGI MENINGGALKAN CINTA YANG LAMA
MEMBANGUN KEHIDUPANNYA SENDIRI



khas untuk kaw...





No comments:

Post a Comment